خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:

دمای قم به ۴۰ درجه می‌رسد

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به ۴۰ درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۸۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
دمای قم به ۴۰ درجه می‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲۲ درجه و ۳۸ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم ۲۰ درجه و ۴۰ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار است.

قاضی با بیان اینکه در روز جمعه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان ۱۹ درجه و ۳۸ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۱ درجه و ۳۸ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با ۱۹ درجه و منطقه فدک با ۳۸ درجه بود.
ارسال نظرات