مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

بصیرت، مهم ترین عامل پایداری نظام/ تفکر بسیجی گره گشای مشکلات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جشنواره مالک اشتر سپاه این شهرستان، داشتن بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران را موجب پایداری نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۰۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد تقی صمددوخت بسیج را گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها دانست و اظهار داشت: ترویج تفکر بسیجی در جامعه می تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و مردم را در مسیر درست هدایت کند چراکه تفکر بسیجی یعنی برپایی عدالت در جامعه و انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) و منتظر بودن برای تحقق حکومت اسلامی و پیروی از ولایت است.

وی اضافه کرد: به لطف خدا و ولایتمداری ملت حسینی و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه و تعرضی نسبت به این سرزمین شوند با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.

بصیرت، مهم ترین عامل پایداری نظام/ تفکر بسیجی گره گشای مشکلات

حجت الاسلام صمددوخت یادآور شد: ایران اسلامی در میان کشورهای منطقه، از امنیت بی‌نظیر برخوردار است که این امنیت کنونی ایران مرهون ولایت، خون شهدا و هشت سال استقامت و ایستادگی مردم و رزمندگان اسلام است.

عضو شورای فرهنگی شهرستان در ادامه با بیان این که فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود بیان کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در تمام حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد بنابرای باید این امر مهم در جامعه نهادینه شود.

صمددوخت خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی برگرفته از اعتقاد به مهدویت و فرهنگ عاشورایی است پس باید با این تفکر پیش رویم تا این کشور را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان، با اشاره به افزايش بصيرت انقلابي در جامعه امروزي، حضور پرشكوه مردم در تمام صحنه‌هاي سياسي اجتماعي، حمايت از نظام اسلامي و ولایتمداری را باعث قوام و پايداري نظام و انقلاب عنوان کرد.

جشنواره مالک اشتر در حسینیه 14 معصوم(ع) هادیشهر با معرفی مدیران و رده های برتر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار