نشست مشترک هم اندیشی ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۴۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ نشست مشترک و هم‌اندیشی ائمه جماعت، هیات های امنا و فرماندهان پایگاه  های مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان با حضور امام جمعه سامان در برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام سامان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت ، هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و ایجاد انگیزه بیشتر در بین دست‌اندرکاران مساجد برای تقویت برنامه‌های مساجد و پایگاه های بسیج و حلقه‌های صالحین و افزایش بصیرت  دینی  و اعتقادی و تعامل بیشتر پایگاه‌های مقاومت با ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد دانست.

وی گفت:کانون اصلی فعالیت های اجتماعی جامعه اسلامی و بسیجیان، مساجد هستند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی با اشاره به وصیت نامه سیاسی - الهی حضرت امام خمینی (ره) گفت: ایشان برای پیروزی انقلاب، هسته‌های مقاومت را در برابر رژیم ستم شاهی در مساجد پایه‌ریزی کردند و به‌ نوعی کار را از مساجد شروع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سامان، ادامه داد: تعامل بسیج و مسجد در رشد و شکوفایی معنوی نسل جوان تأثیر بسزایی دارد و نباید از این مهم غافل شد باید تلاش شود ارتباط جوانان با مسجد از طریق بسیج بیشتر شود.

وی گفت: در این بین مسولیت فرماندهان پایگاه ها، هیات امنا و روحانیون مساجد بسیار سنگین است و فراموش نکنیم مسجد علاوه بر محل عبادت، مرکز یادگیری مسایل مختلف مرتبط با جامعه اعم از؛ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معارف الهی نیز باشد.

ارسال نظرات