مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

شهید مطهری الگوی بی‌بدیل برای فرهنگیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با مقدس خواندن جایگاه معلمان گفت: آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۵۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، حجت‌الاسلام عباس رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان جایگاه معلم را بسیار رفیع توصیف کرد و گفت: خداوند خود اولین معلم بشریت است همان گونه که قرآن تصریح می‌کند در بدو آفرینش انسان، پروردگار متعال اسما را به بشر آموخت و از همین‌جا نخستین مراحل آموزش آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه شهید مطهری الگوی بی‌بدیل برای فرهنگیان است، ادامه داد: شهید مطهری متفکری کم‌ نظیر بود که اندیشه‌های ناب اسلامی را با بیانی بلیغ، بدیع و قلمی محکم و مستدل آن‌هم در دوره‌ای که جامعه بیش از هر زمان دیگری، تشنه فراگیری مبانی توحیدی و معارف اسلامی بود به بهترین شیوه ممکن، منتشر کرد.
وی افزود: معلمی در قرآن به عنوان جلوه‏‌ای از قدرت لایزال الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی دانسته شده است و در نخستین آیات قرآن که بر قلب مبارک پیغمبر اکرم (ص) نازل شد، به این هنر خداوند اشاره شده است.
حجت الاسلام رجبی گفت: معلمان در دوران دفاع مقدس علاوه بر تعلیم و تعلم دانش‌آموزان در حفاظت از آب و خاک جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم بعثی عراق نقش بسزایی داشتند.
وی تاکید کرد: آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است و امیدواریم این کار بیش از پیش اجرا شود.

ارسال نظرات