خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با حضور جانشین محترم سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) سردار سرتیپ پاسدار فدا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۵۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با حضور جانشین محترم سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) سردار سرتیپ پاسدار فدا برگزار گردید.

امام جمعه محترم شهرستان خوانسار حضرت حجه الاسلام والمسلمین خواجه کریمی به عنوان یکی از سخنرانان مراسم در خصوص غلبه و تسلط مستکبران برجهان وعالم در طول تاریخ گفت اگر مستضعفین عالم بخواهند بر تسلط مستکبران غلبه کنند باید بسیار تلاش بکنند و این کار سختی است.

ایشان افزود کار ما بعد از 40 سالگی انقلاب بسیار دشوار ترو سخت تر از اوایل انقلاب است زیرا اگر در اوایل جنگ سخت بود اما الان دیگر شرایط تغییر گرده و نوع دشمنی به جنگ نرم تبدیل شده که در فرهنگ و باور افراد تاثیر گذار است لذا پیکار در این عرصه بسیار سخت تر است.

ایشان با اشاره به فروپاشی شوروی گفت: تغییر باور و فرهنگ باعث شد تا شوری با آن عظمت نابود شود پس انقلاب ما هم از جنگ نرم در امان نیست و این در حال حاضر خیلی سخت است.

ایشان گفت: حرکت امام حسین (ع) در روز عاشورا در واقع یک حرکت فرهنگی علیه جنگ نرم دشمن بود زیرا تا آخرین لحظات به موعظه و نصیحت و بصیرت افزایی پرداخت و طلب اصلاح برای امت را خواستار بود.

در پایان ایشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: اگر می خواهیم در این میدان مانند سایر میدان های نبرد پیروز باشیم باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم و هدف نهایی این انقلاب زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است که ما افراد انقلابی باید آن را آماده وفراهم کنیم.

بعد از صحبت های امام جمعه شهرستان جانشین محترم سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) سردار سرتیپ پاسدار فدا گفت:امروز شرایط کشور بسیار حساس است و شیطان بزرگ آمریکا جبهه جنگ روانی،جنگ اقتصادی تمام همت خود را بکار گرفته است تا نظام و انقلاب 40 سالگی خود را نبیند و آن را نابود کنند.

سردار فدا گفت: دشمن تمام امکانات خود را در این زمینه بکار گرفته و به دنبال این است که از کوچکترین شکاف و روزنه  نفوذ و و سوء استفاده کند.

وی افزود: شرایط امروز کشور به نحوی است که همه ماباید حواسمان جمع باشد تا در پازل دشمن بازی نکنیم.

ایشان با اشاره به اغتشاشات دی ماه سال گذشته و آشوب های چند ماهه اخیر گفت: در این چند ماه دشمن خیلی خوشال شد وبه همین خاطر نقشه خود را از تغییر باورها به سرنگونی نظام تغییر داده است.

ایشان با اشاره به اینکه در این آشوب ها مردم فهیم و انقلابی کشور صف خود را از دشمن جدا کردند تا دشمن سوء استفاده نکند و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دربین اقشار مردم در مورد اینکه جنگ نخواهد شد،گفت : تمام ادعای آمریکا از اشغال افغانستان و عراق و سوریه و ... توخالی و پوچ بوده و آنها با خرج کردن 6 هزار میلیارد دلار راه به جایی نبرده اند.

ایشان در پایان گفت: ان شاالله از این گذرگاه سخت و صعب العبور نیز گذر خواهیم کرد و راه حل مشکلات کشور اتحاد وهمدلی و انسجام می باشد و خواسته و انتظار همه ملت که با مطالبات منطقی و اصولی همراه باید باشد برطرف شدن مشکلات است.

همچنین ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه فرمانده سابق ناحیه خوانسار جناب سرهنگ پاشایی در مورد حدودا 40 ماه جناب سرهنگ مجیری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه خوانسار معرفی کرد.

شایان ذکر است در ابتدای مراسم نیز فرمانده سابق ناحیه خوانسار جناب سرهنگ پاشایی ضمن تقدر و تشکر از همه مهمانان گزارشی از مدت خدمت خود در این مسئولیت بیان کرد.

در پایان نیز جناب سرهنگ مجیری فرمانده جدید ناحیه خوانسار ضمن تقدیر و تشکر از همه گفت:طبق فرماشات امام جمعه شهرستان هدف ما باید در شهرستان با تشکیل یک جبهه فرهنگی برطرف کردن آسیب ها و تهدیدهای شهرستان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها