به همت حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار ؛

اجرای طرح" هر مسجد یک جهیزیه" در مساجد حوزه استحفاظی

همزمان با هفته ولایت به همت حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار، سپاه ناحیه امام حسین(ع) اجرای طرح" هر مسجد یک جهیزیه" در مساجد حوزه استحفاظی در قالب طرح محله مهربانی عملیاتی شد .
کد خبر: ۹۰۴۹۴۶۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با هفته ولایت به همت حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار، سپاه ناحیه امام حسین(ع) اجرای طرح" هر مسجد یک جهیزیه" در مساجد حوزه استحفاظی در قالب طرح محله مهربانی عملیاتی شد .

فرمانده حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه از صدر اسلام خصوصا در زمان حکومت امام علی(ع) مساجد به عنوان پایگاهی برای رفع مشکلات مردم بوده است، اظهارکرد: پس از انقلاب اسلامی با تاسی از ائمه معصومین(ع) این فرهنگ ترویج پیدا کرده است و اکنون ضرورت دارد در اولویت امور فرهنگی ما قرار گیرد.

پاسدار آقا بابایی به اجرای طرح «هر مسجد یک جهیزیه» در مساجدحوزه استحفاظی اشاره کرد و افزود: هدف ازاجرای این طرح الگوسازی شایسته برای خیرین و جهت‌دهی به کمک‌های مردمی، تسهیل امر ازدواج جوانان، تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج آسان، ایجاد پیوند مستحکم بین جوانان و مسجد و بازخوانی نقش تأثیرگذار مسجد در ارائه خدمات اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این طرح که به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) در قالب طرح  «محله مهربانی» اجرا می شود ، گفت: ‌در این طرح چندین قلم کالای اصلی زندگی که همگی از تولیدکنندگان ایرانی هستند به نوعروسان هدیه می‌شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به اجرای طرح" هر مسجد یک جهیزیه" در قالب محله مهربانی تصریح کرد : هدف از این طرح الگوسازی شایسته برای خیرین و جهت دهی به کمک‌های مردمی و تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج آسان و ایجاد پیوند و رابطه‌ی مستحکم بین جوانان و مسجد و بازخوانی نقش مهم و تأثیرگذار مسجد در ارائه خدمات اجتماعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این طرح با عنوان هر مسجد یک جهیزیه است در حالیکه در بعضی مساجد با استقبال خوبی روبرو شده و بیش از یک جهیزیه جمع آوری کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار