خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: نگاه بسیج فرهنگیان به توسعه تربیت دینی و مکتبی بوده و از مسئولان مطالبه خدمت جدی به فعالان و مردم را دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۶۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

نگاه بسیج فرهنگیان به توسعه تربیت دینی و مکتبی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ملایی در جمع نخبگان فرهنگی مرکز قهاوند اظهار داشت: ما به دنبال مطالبه انقلابی و مقید به سند تحول بنیادین فرهنگیان هستیم اما همچنان برخی شهرستان‌ها در سطح استان از نداشتن معاون پرورشی و مربی پرورشی در مدارس رنج می‌برند و اقدام خاصی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

وی افزود: عدم توجه به مقوله پرورشی و تربیتی نوعی توجه به سند 2030 را به ذهن متبادر می‌کند و این یعنی عدم توجه به تربیت دینی و اسلامی که مبنای نظری انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان ابراز داشت: یکی از کارهای ویژه تشکیل شورای اندیشه‌ورز برای مطالبه‌گری قانونی از مدیران این شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از شهرستان‌ها 6ماه معلم پرورشی نداشته و صدا از هیچ مسئولی بلند نشده جای تأسف است و به نظر می‌رسد این مدیر کاملاً در راستای پروژه ننگین 2030 اقدام می‌کند چراکه مدیری که قائل به اولویت تربیت در آموزش و پرورش باشد یک اداره را 6 ماه معطل معلم پرورشی نمی‌کند.

ملایی عنوان کرد: باید جلسه شورای اندیشه‌ورز تشکیل و از مدیر این منطقه سوال پرسیده شود که چرا موضوعی به این مهمی را 6 ماه به تعویق انداخته و توجهی به کارآمدی سازمان نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج و بسیج فرهنگیان محدود به جناح خاصی نیست تفکر بسیجی فراتر از این‌هاست،  تصریح کرد: نگاه بسیج فرهنگیان به توسعه تربیت دینی و مکتبی بوده و از مسئولان مطالبه خدمت جدی به فعالان و مردم را دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان ابراز داشت: در بحث مطالبه گری ما به دنبال تقابل، مخالفت و دعوا نیستیم؛ رویکرد مطالبه‌گری باید عالمانه و کارشناسانه و با روحیه انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه نیت خالص و برای رضای خداوند راهگشای حل مشکلات امروز جامعه ما است، گفت: مدیران باید به دور از کارهای جناحی و حزبی فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنند نه اینکه نظام را در دید مردم ناکارآمد جلوه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات