خبرهای داغ:
طی تفاهم نامه همکاری کمیته امداد آذربایجان شرقی و اتاق اصناف؛

اخذ پروانه کسب برای مددجویان تسهیل شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و اتاق اصناف استان به منظور اشتغال زایی، آموزش های شغلی و توانمندسازی اقتصادی مددجویان منعقد شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۷۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: ارائه آموزش های مرتبط با فعالیت های اصناف، تنوع بخشی به آموزش مددجویان و تحقق اشتغال تعهد شده از طریق آموزش و کاریابی از اهداف این تفاهم نامه است.                                                     

وی با بیان اینکه اتاق اصناف متعهد شد فرآیند اخذ پروانه کسب برای مددجویان را تسهیل کند، بیان کرد: تخفیف برای مددجویان در اخذ پروانه، جذب هنرجو در قالب استاد و شاگردی، جذب نیروی کار در قالب طرح کارفرمایی، ارائه بانک اطلاعاتی صنوف به کمیته امداد و همکاری در برگزاری نمایشگاه تولیدات مددجویان از مهمترین تعهدات اتاق اصناف در این تفاهم نامه است.                                                                      

کلامی گفت: همکاری در تدوین محتوای آموزش های مورد نیاز، نظارت و ارزیابی دوره های آموزشی، بسترسازی برای حضور علاقمندان در مرکز نیکوکاری یاوران اشتغال و برگزاری نشست های تخصصی برای مددجویان حسب تشخیص اتاق اصناف از تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.                                   

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید به اینکه مدت این تفاهم نامه از زمان امضا  یک سال بوده و قابل تمدید است، عنوان کرد: این تفاهم نامه در قالب هفت ماده و در دو نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسیده است.     

                                                                                                                    

ارسال نظرات
پر بیننده ها