خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان:

اعزام 100 نفر از بسیجیان به اردوی راهیان نور غرب کشور

100 نفر از بسیجیان شهرستان گرگان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام و از این مناطق بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد :100 نفر از بسیجیان شهرستان گرگان در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مدت 5 روز از یادمانهای دفاع مقدس درغرب کشور بازدید کردند.

وی درادامه افزود : راهیان نور یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی کشور است که باید مورد توجه مسئولین کشور قرار بگیرد زیرا انتقال مفاهیم ارزشمندی همچون ایثار و شهادت میتواند نسل سوم و چهارم انقلاب را با رشادت ها و جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم آشنا کند.

دیلم همچنین گفت :مادامی که یاد شهداء و روحیه ایثارگری در جامعه زنده بماند دشمن نمی تواند جوان انقلابی ما را از مسیر انقلاب جدا کند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه گرگان در پایان با اشاره به اعزام مراحل بعدی بسیجیان شهرستان گرگان به اردوهای راهیان نور ابراز داشت:تا پایان سال 97 دانش آموزان مقطع دبیرستان اعم از دختران و پسران به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد و همچنین در پایان سال 97 نیزتعداد قابل توجهی از مردم و خانواده های گرگانی را به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار