خبرهای داغ:

دست فرنگی‌کار قم به مدال نرسید / مقام پنجم حیدری در جاکارتای ۲۰۱۸

کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم با کسب مقام پنجم به کار خود در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی پایان داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
دست فرنگی‌کار قم به مدال نرسید / مقام پنجم حیدری در جاکارتای ۲۰۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بعد از قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، نوبت به ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان رسید که قهرمانی بازی‌های آسیایی را نصیب کاروان ورزشی ایران اسلامی کنند.

در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز بر سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ایستاد، اما نماینده کشتی فرنگی استان قم در این دوره از پیکار‌ها عملکردی دور از انتظار داشت و موفق به کسب مدال نشد.

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در اوزان المپیکی به انجام رسید و در پایان تیم ایران با درخشش محمدعلی گرایی و حسین نوری در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید، ضمن اینکه مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برنز گرفتند، اما علی‌اکبر حیدری ملی‌پوش کشتی قم مدالی به دست نیاورد.

در این مسابقات تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی هر یک موفق به کسب دو مدال طلا و دو برنز شدند، ولی با توجه به دو رتبه پنجمی حیدری و مهدی‌زاده، تیم ملی ایران قهرمان این بازی‌ها شد و بار دیگر اقتدار کشتی فرنگی ایران را به رخ مدعیان آسیایی کشاند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی‌اکبر حیدری ملی‌پوش کشتی فرنگی قم در دور نخست به قرعه استراحت برخورد کرد و در نخستین مبارزه خود از مرحله دوم به مصاف حریفی از کشور میزبان یعنی اندونزی رفت و با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید تا آمادگی خود را برای کسب مدال نشان بدهد.

اما روند پیروزی‌های حیدری در مرحله سوم متوقف شد، حیدری در این مرحله که دیداری از نیمه نهایی بود مقابل چو هیو چول از کره‌جنوبی با نتیجه چهار بر سه باخت تا به جدول شانس مجدد برود، ولی حیدری در این مسابقه برابر یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر صفر باخت و به مقام پنجم بسنده کرد.
ارسال نظرات