همزمان با عید قربان مراسم اختتامیه اردوهای جهادی شهید احمدی روشن دانشجویان دانشگاه های استان یزد در مناطق زلزله زده  شهرستان کوهبنان در محل امام زاده بی بی خاتون با حضور جمعی از مسوولان  اجرایی،فرماندهان نظامی و جمعی از مردم ولایت مدار دهستان جور برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۴۹۵۲۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همزمان با عید قربان مراسم اختتامیه اردوهای جهادی شهید احمدی روشن دانشجویان دانشگاه های استان یزد در مناطق زلزله زده  شهرستان کوهبنان در محل امام زاده بی بی خاتون سلام الله علیها با حضور جمعی از مسوولان  اجرایی،فرماندهان نظامی و جمعی از مردم ولایت مدار دهستان جور برگزار گردید .
‌این مراسم جشن با اجرای برنامه های مولودی خوانی ،سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود .
 در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت جا دارد از فعالیت های گروه جهادی دانشمند هسته ای کشور احمدی روشن تقدیر کنیم که به صورت شبانه روزی و فعال اقدامات موثری در شهرستان داشتند.
وی ابراز داشت در قران شریف داریم جهاد برای حیات و نشاط انسان مومن قرار داده شده و شیوه های جهادی هم به برکت انقلاب اسلامی احیا و گسترش داده شد.
حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد مهمترین جهاد در حقیقت جهاد با نفس است شهیدان حججی و احمدی روشن با نفس خودشان مبارزه کردند و به این مقام والا دست یافتند .
وی تاکید کرد شهید احمدی روشن جوانی مومن، پرکار ،فعال، خانواده دار و... بود کشور ما نیاز دارد همه جوانب را ببینیم البته زنان مهترین نقش یعنی مادری و تربیت فرزندان را عهده دار هستند .
حجت الاسلام جعفری بیان داشت سن مادر و پدر شدن محدود هست لذا باید در هر عرصه ای نیازها را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نوع خدمت ها را ارائه کنیم .
وی گفت ما نباید از وظیفه بندگی  خدا غافل شویم تلاش کنیم تا در  دوران خودش ازدواج ها ساده و به موقع و بدون بهانه انجام شود .
امام جمعه کوهبنان گفت باید در این ایام به امام و ولایت خود معرفت و بصیرت داشته باشیم حامی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشیم تا سربازی مخلص برای حضرت ولی عصر عج الله  باشیم .
وی یادآور شد حرکات و گفتار مردم کوفه در این ایام عبرتی است برای همگان که همواره باید در کنار نائب امام باشیم و خود را برای عیدالله عید ولایت و امامت آماده کنیم .
حجت الاسلام جعفری بیان داشت همگان باید تابع ولایت و رهبری باشیم تا سعادتمند باشیم و تهدید های دشمنان را نقش بر آب سازیم.
وی ابراز داشت جوانانی همچون شهید حججی ،شهید احمدی روشن و....با خون خود حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب شدند .
وی تاکید کرد با تشکیل خانواده آن هم به موقع ،پرهیز از مهریه ها و جهیزیه های سنگین،خرید کالای داخلی  از جنگ اقتصادی هم سربلند بیرون بیاییم.
در ادامه حجت الاسلام داود خالداری گفت  حقیقت عید قربان این است که باید هوای نفس خودمان را قربانی کنیم تا به خدا نزدیک شویم .
وی ادامه داد گروه جهادی شهید احمدی روشن استاد یزد بیش از یک ماه در دهستان زلزله زده جور خدمات ارزشمندی انجام دادند که فعالیت های فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از جمله آنهاست .
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد جشن های میلاد ائمه ،برگزاری ادعیه در شب های سه شنبه ،پنج شنبه و صبح جمعه ،برگزاری اردوهای تفریحی  ،دیدار با خانوادهای شهدا و...از جمله آنهاست .
وی خاطر نشان کرد فعالیت های بهداشتی انجام کارهایی همچون غربالگری های بهداشتی ،توصیه های بهداشتی و برگزاری کلاس های امداد و نجات هلال احمر ، انجام فعالیت های آموزشی برای کودکان ،بانوان و دانش آموزان ،اجرای فعالیت های مشاوره ای ،فعالیت های ورزشی از جمله اقدامات گروه های جهادی است .

ارسال نظرات