فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف مهم پدافند هوایی در دفاع از آسمان گفت: تأمین امنیت فضای هوایی کشور و تأمین امنیت نیرو‌های درگیر در نبرد جبهه‌ها از جمله مهم ترین ماموریت‌های ماست.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۵۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عظیمی با بیان اینکه نیرو‌های پدافند هوایی تابع دستور مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: نقش و جایگاه پدافند هوایی بسیار ویژه است و ما وظیفه دفاع از مراکز مهم کشور همچون مراکز مهم دولتی، سد‌ها و پالایشگاه‌ها را داریم.

وی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی طلایه دار حراست از امنیت آسمان ایران است، افزود: توجه به پدافند هوایی، اقدامی در بالا بردن توان دفاعی کل کشور است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مهم ترین ویژگی نیرو‌های مسلح خوداتکایی و اعتماد به توان نیرو‌های مومن و انقلابی است، ادامه داد: صدا و سیما همواره کوشیده است در قالب هنر و با شیوه‌های هنرمندانه مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی تولید و پخش کند.

مرتضی صفری با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان ابراز داشت: در همین نگاه ما تلاش می‌کنیم برنامه‌های ویژه‌ای برای نسل جوان و با هدف تبیین آرمان‌های نظام به جوانان و نوجوانان تولید و پخش کنیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها