خبرهای داغ:
دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران اعلام کرد
دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران اسامی داوران این جشنواره را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۶۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علیرضا آقازاده گفت: حسین محب اهری، سعید داخ و امیر حسین شفیعی داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران خواهند بود.

وی با اشاره به روند اجرایی این دوره از جشنواره اظهار داشت: جشنواره امسال نسبت به سال های قبل از انسجام و هماهنگی بیشتری برخوردار است که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان تداوم یابد.

آقازاده در خصوص رزومه داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران نیز گفت: یکی از داوران این دوره از جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران حسین محب اهری است که اصالتا اهری و از افتخارات سینما و تلویزیون کشورمان است و آثار و هنرنمایی های وی در عرصه هنر و سینما بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین افزود: سعید داخ یکی دیگر از داوران دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران می باشد که از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است و چندین سال در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران در ادامه امیرحسین شفیعی را به‌ عنوان سومین داور این دوره از جشنواره نام برد و گفت: وی کارشناس حوزه هنری در زمینه تئاتر، دبیر جشنواره‌های مطرح کشور و رئیس انجمن هنر های نمایشی تهران است که در زمینه تئاتر خیابانی نیز صاحب سبک و صاحب‌ نظر هست.

علیرضا آقازاده با اعلام دلایل تأخیر در برگزاری جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران، گفت: همچنان که همگان اطلاع دارند، این جشنواره با تأخیر برگزار می‌ شود و حتی به دلیل مشکلات مالی، زمزمه‌ هایی مبنی بر عدم برگزاری آن نیز به گوش می‌ رسید اما علاقه و محبت مردم سبب شد تا تلاش خود را برای این امر دوچندان کنیم.

وی در پایان با اشاره به راه‌ اندازی کمپین حمایت از جشنواره، از این اقدام مردمی تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره دوازدهم نقشی در این کمپین ندارد و مردم  شهرستان و اهری‌ های سایر شهرها و استان‌ های کشور آن را در فضای مجازی راه‌ اندازی کرده‌ اندکه ما را در امر برگزاری این رویداد فرهنگی یاری می کنند.

ارسال نظرات