مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

این موفقیت‌ها نشان از ظرفیت بسیار خوب ورزش استان زنجان دارد

علی خلیلی با تبریک موفقیت‌های امروز ورزشکاران زنجانی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، گفت: این موفقیت‌ها نشان از ظرفیت بسیار خوب ورزش استان زنجان دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۷۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، وی قهرمانی محسن محمدسیفی برای بار سوم در مسابقات آسیایی را تبریک گفت و افزود: این ورزشکار ارزنده زنجانی بار دیگر موجب طنین انداز شدن نام ایران و استان زنجان در ورزش شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کسب دو مدال نقره و برنز قایقرانان زنجانی در مسابقات آسیایی ، اظهار کرد: این ورزشکاران نیز با درخشش در مسابقات بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان دادند.

خلیلی با اشاره به اینکه در تیرو کمان و رشته‌های دیگر نیز امکان کسب مدال برای ورزشکاران زنجانی وجود دارد، ابراز کرد: در پارآسیایی نیز امیدها به کسب مدال توسط ورزشکاران زنجانی بالا است و امیدواریم شاهد موفقیت این ورزشکاران نیز باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده قطعا موجب ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران جوان خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب و مناسب در آینده هرچه بیشتر شاهد درخشش ورزشکاران زنجانی در عرصه‌های مختلف باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار