خبرهای داغ:
فرماندار اهر در جمع خبرنگاران گفت: برای افتتاح از بیش از ۴۸ پروژه در قالب ۳۵ طرح روستایی و ۱۳ طرح شهری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زاهد محمودی برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را در شهرستان اهر تشریح کرد و گفت: نخستین روز از هفته دولت که مصادف با روز جمعه است حضور مسئولین و کارکنان دولت در نماز جمعه و آغاز مسابقات ورزشی تدوین شده است.

وی افزود: افتتاح  متمرکز پروژه های عمرانی دهیاران بخش مرکزی، اعطای سند مالکیت واحد های مسکونی روستای قزلجه، افتتاح واحد مسکونی روستایی از محل مقاوم سازی، افتتاح  ساختمان روستا مهد گونجیک، برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران و صدور پروانه ساختمانی و پروانه کسب با تخفیف  ۲۵ در صدی جزو برنامه هایی است برای دومین روز تدارک دیده شده است.

محمودی افتتاح روکش آسفالت محور اهرـ کلیبر، افتتاح روکش آسفالت جاده اهر ـ مشگین شهر و اصلاح خط ۲۰ کیلو ولتی فشار ضعیف و پست هوایی کمربندی  ـ احداث شبکه ۴۰۰ ولتی هوایی، توسعه شبکه ۴۰۰ ولت هوایی و نصب ۴۰۰ دستگاه  چراغ ۵۰ واتی در نقاط روستایی، احداث خط ۲۰ کیلوولتی در شهرک شیخ شهاب الدین اهری را از دیگر پروژه های هفته دولت برشمرد.

وی همچنین از افتتاح پروژه های آبرسانی به روستای یوز باشلو و گللر، سیلوی آرد کیارش و پارک های محله ای آتالار، بهرام آباد و ولایت هم زمان با هفته دولت در شهرستان اهر خبر داد و گفت: افتتاح سالن بزرگ ورزش باستانی، افتتاح ستاد مرکز بهداشت و درمان و کلینیک تخصصی غربالگری سرطان بیمارستان باقرالعلوم اهر و آغاز اجرای بهسازی آسفالت راههای روستایی نقدوز، دغلیان سفلی و ... به طول ۵۰ کلیومتر به مناسبت هفته دولت مورد بهره براری قرار می گیرند.

محمودی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارکنان دولت در ششمین روز از هفته دولت در مسجد صاحب الامر اهر برگزار می شود، بیان داشت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارمند دولت، تجلیل مسئولین نهادهای دولتی از کارکنان به مناسبت روز کارمند و نشست دستگاه های خدمات رسان با مردم جزو برنامه های هفته دولت در اهر است.

فرماندار اهر خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت هفته دولت مردم می توانند به صورت رایگان در درمانگاه های حکیم ارسباران، کیلینیک فرهنگیان، تامین اجتماعی و کلینیک شبکه بهداشت و درمان ویزیت شوند.

محمودی گفت: برای افتتاح از بیش از ۴۸ پروژه در قالب ۳۵ طرح روستایی و ۱۳ طرح شهری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است که در طول هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها