فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: هم‌اکنون سخت‌ترین جنگ فرهنگی تاریخ ما را در معرض خطر قرار داده است که این مسئله رسالت خطیری بر دوش ملت ایران نهاده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۹۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

سخت‌ترین جنگ فرهنگی تاریخ ما را در معرض خطر قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس‌آباد، سرهنگ پاسدار حسن نوری صبح امروز در نشست سیاسی فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: هم‌اکنون سخت‌ترین جنگ فرهنگی تاریخ ما را در معرض خطر قرار داده است که این مسئله رسالت خطیری بر دوش ملت ایران نهاده است چرا که بصیرت و آگاهی ملت ایران باید در جامعه فراگیر شود.

وی با اشاره به این که تخریب هویتی فرهنگی تاریخ کشورمان هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است بیان کرد: باید با آگاهی و و بصیرت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و فتنه‌های مذهبی دشمنان را که سعی بر کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های اسلامی دارند را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند که در این زمینه شهدای والامقام نقش اساسی داشته‌اند که به همین دلیل باید این مسئله مورد توجه واقع شود تا بتوانیم روز به روز امنیت و اقتدار کشورمان را گسترش داده و اهداف و ارزش‌های مقدس اسلامی را حفظ و صیانت کنیم.

نوری بیان کرد: حفظ اسلام و حفظ قبله اول مسلمین و حفظ عظمت و وحدت کشورهای اسلامی از این اهداف مشترک است که به همین منظور نیاز است تا جهادگونه برای ارتقای مساجد قیام کرده و از تاثیرگذاری بیار قابل توجه جامعه روحانیت در ارتقای مساجد بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: مساجد منشا حرکات اجتماعی بوده و همانند یک قرارگاه است که در بین تمام آحاد جامعه اثر می‌گذارد و باید با گفتمان‌سازی و گسترش و ترویج نقش مسجد در جامعه تاثیرگذاری مساجد را در دنیا به همگان معرفی کنیم و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

ارسال نظرات