فرماندار مرند:

وضعیت کنونی بازار و اقتصاد نتیجه خیانت عده ای در داخل است

فرماندار مرند با اشاره به اینکه دلیل بخش عمده ای از وضعیت کنونی بازار و اقتصاد کشور نتیجه خیانت عده ای در داخل کشور است، خاطرنشان کرد: باید از تضعیف دولت که موجب ضربه زدن به نظام و انقلاب است، جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود گرشاسبی توطئه های دشمن در مورد ایران را در سه سطح دانست و گفت: ما باید در مقابل برنامه های دشمن که شامل تهدیدات نظامی، تحریم های اقتصادی و ایجاد نارضایتی در بین جوانان و نسل جوان می باشد، آمادگی لازم را داشته و اقدامات لازم را جهت کسب رضایت مردم انجام دهیم.
وی با اشاره به وجود مشکل فاضلاب در مرند گفت: یکی از دغدغه های شهر کشتارگاه های صنعتی، آب های سطحی و کشتارگاه دام شهرداری است که به دلیل تصفیه نشدن و استفاده در مزارع کشاورزی انواع بیماری را ایجاد می کند که با انجام پیگیری های لازم، مدول دوم تصفیه خانه مرند با 40 میلیارد تومان اعتبار بعد از هفته دولت کلنگ زنی می شود.
گرشاسبی در مورد احداث بیمارستان 304 تختخوابی مرند نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان مرند استعداد ساخت این بیمارستان را دارد ما با آماده سازی زیرساخت های لازم و تحویل زمین، برای کلنگ زنی آن اعلام آمادگی کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: در سایه توجه ویژه دولت به روستاها و نیز مصوبات مجلس شورای اسلامی، جهت آسفالت معابر و راه های روستایی بخش مرکزی و بخش یامچی، مبلغ 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار  مرند گفت: همزمان با هفته دولت 30 طرح با اعتبار 550 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار