خبرهای داغ:
فرماندار هشترود خبر داد

افتتاح 59 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در هشترود

فرماندار هشترود در مسجد جامعه این شهرستان، گفت: 59 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با هزینه ای بالغ بر 685 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در هشترود افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۱۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان  افزود: بزرگترین طرح ها شامل فاز اول مجتمع فولاد دقیقی با هزینه ای بالغ بر 350 میلیارد و فاز اول پایاب سد سهند با 482 هکتار و با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال می باشد که با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: موانع و مشکل مالی قطعه 5 آزاد راه هشترود مراغه توسط شرکت تهران گسترش قرار گاه خاتم الانبیاء حل شده و کارهای عملیاتی این قطعه در این هفته مجدد شروع خواهد شد.

امینیان هزینه اختصاص یافته برای آزاد راه هشترود مراغه را 10 هزار میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تاکنون هزار و 40 میلیارد ریال هزینه این آزاد راه به پیمانکاران پرداخت شده است و در هفته دولت 40 کیلومتر ازاین آزاد را به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار هشترود گفت: توسعه و مسیر حیاتی  هشترود در گرو این آزاد راه است چراکه این آزاد راه هشترود را به تمرچین پیرانشهر و تمرچین را به اربیل عراق وصل می کند.

وی در ادامه از صدور مجوز و رایزنی ساخت کارخانه اکسید تتانیم با اشتغالزایی 300 نفر و با هزینه کرد 500 میلیارد ریال و دو کارخانه نورد و فولاد در این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها