فرمانده سپاه بیله سوار معغان گفت: حفظ آثار به جا مانده از جنگ و دوران دفاع مقدس صیانت از ارزش‌هایی است که فرزندان این سرزمین برای پاس داشت آن جان خود را نثار کرده اند.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
راهیان نور تقویت روحیه معنوی و مقاومت بسیجیان نسل سوم و چهارم انقلاب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سواردرمراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان بیله سوار گفت:کاروان اعزامی شهرستان بیله سوار در قالب سه دستگاه اتوبوس به تعداد ۱۴۰ نفربسیجی به مدت دوروز در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور ازجمله پیرانشهر، تمرچین ویادمان شهید باکری و شهید بروجردی حضور خواهند یافت واز نزدیک به این منطقه آشنا خواهند شد.

وی هدف از اعزام این کاروان انس و تجدید میثاق با شهداء و تقویت روحیه معنوی و مقاومت بسیجیان نسل سوم وچهارم انقلاب عنوان کرد و افزود: حفظ آثار به جا مانده از جنگ و دوران دفاع مقدس صیانت از ارزش‌هایی است که فرزندان این سرزمین برای پاس داشت آن جان خود را نثار کرده اند.
 
اختری با تاکید بر تداوم این حرکت فرهنگی با همراهی نسل جوان امروز تصریح کرد: جوانان و فرزندان ما که روز‌های جنگ و دوران ۸ سال دفاع مقدس را شاهد نبوده اند، با بازدید از مناطق جنگی، به خوبی در می‌یابند که آن چه امروز از عزت و سربلندی و پیشرفت از آن ملت ایران شده، مدیون خون‌های بسیاری است که در سرزمین ایثار به خاک ایران اسلامی اهدا شده است.
ارسال نظرات