در راستای محرومیت زادیی صورت گرفت؛

خدمت رسانی ۱۳۰ جهادگر به روستا‌های محروم رشتخوار

 فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار از فعالیت گروه جهادی انصار الزهرا (س) با حضور بیش از ۱۳۰ جهادگر خواهر و برادر در قالب تیم‌های درمانی، فرهنگی، و عمرانی جهت کمک‌رسانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی یعقوبیان صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم بخش جنگل این شهرستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر به خبرنگار ما در رابطه با حضور جهادگران بسیجی در این شهرستان، گفت: ۳ تیم جهادگر گروه جهادی انصار الزهرا (س) در ۳ حوزه پزشکی، فرهنگی و عمرانی در روستا‌های شعبه، فاظلمند، سعداباد و ابراهیم اباد بخش جنگل رشتخوار کار خدمت رسانی به محرومین را انجام می‌دهند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه ۱۳۰ جهادگر خواهر و برادر در این اردو ۱۰ روزه به مردم محروم خدمت رسانی می‌کنند، افزود: این تیم جهادی شامل ۳۰ پزشک عمومی و متخصص، ۵۰ نیروی فرهنگی و ۵۰ نیروی عمرانی در عرصه‌های بهداشتی، عمرانی و درمانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار یادآور شد: حضور تیم‌های جهادگر از نقاط مختلف کشور برای خدمت رسانی در مناطق محروم این شهرستان طی چند سال گذشته بسیار خوب دنبال شده، و حضور تیم‌های پزشکی، عمرانی و فرهنگی اثرات خوبی نیز در جهت محرومیت زادیی در این مناطق در پی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها