توزیع بسته‌های کامل نوشت افزار ایرانی به همت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در بین دانش‌آموزان محروم مناطق مرزی استان خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۸۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ همزمان با روز‌های پایانی مردادماه کار توزیع بسته‌های کامل نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان محروم در مناطق مرزی استان خراسان رضوی آغاز شد و این بسته‌ها تا هشتم شهریورماه سال جاری در بین این دانش‌آموزان توزیع می‌شود تا کودکان با خوشحالی روز‌های پایانی تعطیلات تابستان را سپری کنند و آماده رفتن به کلاس‌های درس شوند.

به گفته معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی توزیع بسته‌های لوازم التحریر و نوشت‌افزار یکی از اقدامات جدید آستان قدس رضوی طی دو سال گذشته بوده و امسال هم در آستانه شروع سال تحصیلی جدید این برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه مناطق مرزی خراسان رضوی نخستین مناطقی بود که کار توزیع این بسته‌ها امسال از آنجا شروع شد، عنوان کرد: ۷ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی شامل کیف، مداد، خط کش، جامدادی، مداد رنگی، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی در بین دانش‌آموزان محروم مناطق مرزی استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان ۲۲ منطقه شهرستان‌های تربت‌جام، رشتخوار، باخزر، سرخس، خواف و تابیاد در حال توزیع است که به طور متوسط در هر منطقه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ بسته توزیع می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: پیش بینی می‌شود علاوه بر این ۷ هزار بسته که سهمیه مناطق مرزی خراسان رضوی است، بیش از ۱۲ هزار بسته دیگر هم به دانش‌آموزان مناطق محروم سایر شهرستان‌های استان اهدا شود.

یادآور می‌شود؛ معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال ۹۵ تعداد ۶۷ هزار بسته و در سال ۹۶ تعداد ۱۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی را همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان محروم سراسر کشور توزیع کرد. امسال نیز توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار در دستور کار این معاونت قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها