همزمان با دهه امامت و ولایت؛

ویژه برنامه «شکوه ولایت» در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت حرم مطهر رضوی با عنوان «شکوه ولایت» در بارگاه رضوی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: ویژه برنامه «شکوه ولایت» از عید قربان تا عید غدیر هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲ در صحن جامع رضوی با برگزاری برنامه‏‌های متنوع و متعدد اعم از سخنرانی، تواشیح، مداحی، شعرخوانی، معرفی کتاب و مسابقه برگزار می‏‌شود.

وی اکمال دین و اتمام نعمت، ولایت در نگاه شیعه، ولایت‏مداری در عصر غیبت، ولایت‏مداری برتر از شهادت و بصیرت را محور‌های سخنرانی ویژه برنامه‏ شکوه ولایت اعلام و عنوان کرد: حجج‌اسلام و المسلمین مهدی ارفع، حائری‏‌زاده، مصباحی‏‌مقدم، ناصری، پناهیان و مرادی در برنامه «شکوه ولایت» به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در این ایام بیش از ۵۰ جشن تحت عنوان «غدیر رمز وحدت» ویژه زائران عرب زبان، اردو زبان، آذری زبان، انگلیسی زبان و افغانستانی و همچنین زائران کودک ونوجوان و بانوان غیر ایرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود ۲۵ حلقه معرفت با محور‌های عبودیت، ولایت مداری، سیره علوی و دیگر موضوعات مرتبط نیز در سه حوزه عرب زبان، اردو و آذری زبان به مناسبت ایام دهه ولایت در حرم مطهر امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

وی ضمن اعلام برگزاری برنامه جشن دهه ولایت ویژه خواهران در رواق حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: در دهه ولایت با توجه به اینکه زائران زیادی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند لذا برنامه‏‌ها به صورت شبانه روزی تدارک دیده شده تا زائران عزیز در هر زمانی که به حرم مشرف می‏‌شوند بتوانند از آن بهرمند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها