عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم طرح ممنوعیت تحویل سکه مهلک است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۹۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام وصول طرح ممنوعیت تحویل سکه، گفت: با این طرح مخالف هستیم چرا که عامل افزایش قیمت سکه می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به فرآیند بررسی طرح در مجلس، بیان داشت: طرح ممنوعیت تحویل سکه فعلا اعلام وصول شده است و تا به قانون تبدیل شود زمان زیادی را می طلبد به نظر می رسد که تصویب این طرح به عمر مجلس دهم نمی رسد.

نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: طرح ممنوعیت تحویل سکه برای شرایط اقتصادی کنونی کشور مهلک است و نمایندگان نباید با چنین طرح هایی به گرانی سکه دست بزنند.

وی در این باره که مجلس دراین شرایط نباید دست به طرح هایی بزند که شرایط اقتصادی را بر هم می زند، بیان داشت: ارائه طرح حق هر نماینده است؛ اما به صرف ارائه طرح نباید تصور کرد که موضوع به قانون تبدیل شده است.

تابش در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، عنوان کرد: باید طرح مذکور در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گیرد در صورت تصویب اعضای کمیسیون برای بررسی و تصویب نهایی به صحن می رود بنابراین مشخص نیست که ممنوعیت تحویل سکه با موافقت نمایندگان رو به رو شود.

عضو شورای پول و اعتبار تاکید کرد: طرح هایی از این دسته،در وضعیت نابسامان و جنگ اقتصادی که در پیش داریم مهلک است.

ارسال نظرات