مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام در گفتگو با «بسیج»؛
به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام صد و ده راس گوسفند هم زمان با عید قربان در روستاهای محروم زابل و همچنین بین خانواده های محروم در ماهدشت برای توزیع بین نیازمندان قربانی شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۵۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمودگروسی مسئول طرح نذرقربانی گروه جهادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : این گروه جهادی فعالیت خود را در زمینه خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت و ساز منازل فقرا، توزیع بسته‌های غذایی ماهیانه، انجام ذبح و قربانی فعالیت دارد.

‌توزیع گوشت قربانی بین خانواده های محروم در ماهدشت

وی ارزش دام‌های ذبح‌شده را شصت میلیون تومان دانست و افزود : دو راس گوسفند به لطف خیرین در ماهدشت ذبح و بین خانواده های محروم روستایی احمدآباد،صفادشت و بیدگینه صد بسته گوشت قربانی توزیع شد و نیز مسئولیت خرید و ذبح ۱۱۰راس گوسفند ازسوی حجت الاسلام بی آزار تهرانی به گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ع استان البرز محول شد .

‌توزیع گوشت قربانی بین خانواده های محروم در ماهدشت

وی گفت : طی تلاش جهادی در زابل این امر به نحو احسنت انجام پذیرفت و باتوجه به همکاری و یاری سه گروه جهادی دیگر این طرح در زابل به ۱۱۶راس گوسفند و دو گوساله رسید که در یک حرکت جهادی انقلابی به نحو احسنت انجام پذیرفت .

مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام از توزیع ۱۵۰ بسته میوه فصل و ۲۱ بسته غذایی در روستاهای محروم زابل در روز عیدقربان خبرداد که این طرح در روز عیدغدیر هم ادامه خواهد داشت .

 

 

خبرنگار بسیجی : مجتبی حسنی

ارسال نظرات