در راستای همدلی و همراهی اركان مساجد و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت از فعالان مساجد شهرستان بن تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۷۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت ناحیه مقاومت بسیج بن و  در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت و جهت همدلی و همراهی اركان مساجد از فعالان مساجد شهرستان بن در نماز جمعه این هفته تجلیل شد.

امام جمعه شهر بن در خطبه های نماز جمعه با اشاره به نقش بی بدیل بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: مساجد باید سنگرهای محكم فرهنگی و اجتماعی و محل همفكری برای حل مشكلات جامعه باشد.

حجت الاسلام میرافضلی افزود: برای برون رفت از مشكلات فعلی كشور كه اكثر آنها ارتباطی با تحریم ندارد راهی جز مدیریت جهادی و بسیجی نداریم و تنها با تكیه به ظرفیتهای داخلی و اتحاد و همدلی در مسیر ولایت است كه می­توانیم دشمنان را از ضربه زدن به نظام و مردم ناامید كنیم همانگونه كه در جنگ تحمیلی و فتنه ها و تهدیدات دیگر دشمن توانستیم با پیروی از دستورات ولایت فقیه و همراهی مردم نقشه شوم دشمنان را از بین ببریم.

وی در ادامه اظهار داشت: یكی از راهكارهای بازگشت ثبات به اقتصاد برخورد جدی و فعال و بدون اغماض با سرشاخه های فساد است و در این راه نباید هیچ كوتاهی صورت بگیرد و هیچ فرد یا مسئول متخلفی نیز نباید از این قائده مستثنی شود.

لازم به ذكر است امام جماعت، رئیس هیئت امنا، فرمانده پایگاه بسیج جز فعالان مساجدی بودند كه به عنوان نمونه اتخاب شده و از آنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات