با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
پایگاه مقاومت بسیج صدرزاده با حضور سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج صدرزاده که با حضور بسیجیان، پاسداران، علما شیعه و سنی، معتمدین و سران طوایف در شهرستان خاش برگزار شد گفت: پایگاههای مقاومت بسیج فعالیت های خود را در راستای مسجد محوری به منظور جذب هرپه بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد اجرا می کنند.

وی از عید قربان و عید فطر به عنوان دو عید بزرگ مسلمانان در دین مبین اسلام نام برد و ادامه داد: در دین و مکتب اسلام این دو عید یکی از ارزشهای بزرگ جامعه اسلامی است که سعادت بشر را رقم می زنند.

سردار گشتاسبی به صلحه رحم در دین اسلام اشاره و افزود: در قرآن کریم به این مهم تاکید بسیاری شده است که مردم باید در این دو عید با دیدار از دوستان و آشنایان صلحه رحم را بجا آورند.

این مسئول  با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی در برهه ای از زمان به پیروزی رسید که دستش خالی بود و هپیگونه سلاحی نداشت اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دو ویژگی مهم، با درک و اعتقاد راسخ توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی با تاکید بر این مطلب که هرپه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد برجستگی و دستاوردهای آن بیشتر برای نسل جوان وآینده سازان انقلاب اسلامی ماندگار تر می شود، تصریح کرد: رهبریت امام برای رضای خدا و با نیت خالص همراه بود که با هدف خدمت به مردم گام برداشت و پیروز شد.

گشتاسبی بیان کرد: با ورق زدن صفحات زرین انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که امام خمینی(ره) با اخلاصش اسلام را به وجود آورد، اسلامی که تمام معادلات دشمن را بهم ریخت و با خدمت به مردم انقلاب را ماندگار کرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور جوانان و نوجوانان در مساجد، از مسجد به عنوان یک سنگر نام برد و گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی تمام فعالیت های مردم در مساجد شکل می گرفت و امروزه دشمن مساجد و اعتقادات و ارزشهای نسل جوان را هدف قرار داده تا به نقشه های شوم خود دست یابد و جوانان مساجد را خالی کنند.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری تلاش داریم تا با اجرای برنامه های مختلف در مساجد با محوریت مسجد محوری اعتقادات و باورهای جوانان را تقویت و با سرمایه گذاری روی این مهم دشمن را نامید ومایوس کنیم.

 

ارسال نظرات