خبرهای داغ:
امام جمعه موقت نیمبلوک گفت: تماميت ارضي و استقلالمان را مديون خون شهدا مي دانيم. اگر شهدا نبودند، در اين مسير فداکاري نمي کردند و به شهادت نمي رسيدند عزت ما هيچگاه پايدار نبود.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت کنگره ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی و ۳۰۲ شهید شهرستان قاینات یادواره شهدا با حضور اساتید و مسئولین سطح استان و شهرستان در محل حسینیه شهر نیمبلوک برگزار شد.

این مراسم توسط پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید حججی، پایگاه برادران امیرالمومنین، پایگاه برادران شهید صدر، پایگاه خواهران آل طه و آل یاسین و همچنین با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر نیمبلوک برگزار شد.

امام جمعه موقت شهر نیمبلوک در این مراسم گفت: ما نمي توانيم مقام بزرگ شهدا را درک کنيم زيرا آنان در زمره انبياء (ع) قرار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی افزود: همه ما به اين موضوع معرفت داريم و آن اين است که هر انساني امکان درک شهادت را دارد و رسيدن به جايگاه شهدا امکان پذير است آنچنان که قافله شهدا استمرار دارد. 

وی ادامه داد: ما مديون خون شهدا هستيم و تماميت ارضي و استقلالمان را مديون خون شهدا مي دانيم. اگر شهدا نبودند، در اين مسير فداکاري نمي کردند و به شهادت نمي رسيدند عزت ما هيچگاه پايدار نبود. 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها