خبرهای داغ:
دانش آموزان دختر شاهرودی در مسابقات فرهنگی هنری کشوری موفق به کسب چهار رتبه اول و یک رتبه دوم کشوری شده بود.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۰۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در تهران دانش آموزان شاهرودی صاحب چهار عنوان اول و یک عنوان دوم کشور شدند.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود ضمن تبریک توفیقات کسب شده، رهاورد چنین رتبه‌هایی را افزایش اعتماد به نفس و امید به تلاش بیشتر در مجموعه آموزش و پرورش شاهرود دانسته و نفرات این تیم را الگوی دانش آموزان شهرستان خطاب کردند.
سید محمد رضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان شاهرود نیز، ضمن تبریک عید قربان افتخار آفرینی تیم اعزامی شاهرود به این مسابقات را به کلیه مدیران و معاونین پرورشی و دانش آموزان و خانواده‌های ایشان تبریک گفت:.
وی گفت: این جشنواره به مدت ۵ روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید و دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری ضمن رقابت با سایر دانش آموزان سراسر کشور در کارگاه‌های آموزشی نیز شرکت نمودند.
لازم به ذکر است نتایج دانش آموزان شاهرودی به شرح ذیل است:
ستایش جعفری در رشته شعر از دبیرستان ۱۹ دی رتبه اول، پردیس رزاق منش در رشته داستان از دبیرستان فرزانگان دوره دوم رتبه اول، مینا رجبی در رشته بازی‌های رایانه‌ای از دبیرستان شاهد شهید رضا نادری رتبه اول، هلیا آقانیا در رشته بازی‌های رایانه‌ای دبیرستان شهید رضا نادری رتبه اول، نگارین غلامی در رشته کاشی کاری از دبیرستان فرزانگان دوره دوم مقام دوم کشور را کسب کردند.
افتخار آفرینی دانش آموزان دختر شاهرود در مسابقات کشوری+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها