خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
استاندار فارس در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا:
استاندار فارس خدمت به مردم، حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و اتکا به خداوند را از وصایای مهم شهدا دانست و گفت: تجدید عهد و پیمان با شهدا عزم کارگزاران نظام را در راه خدمت به مردم استوارتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۵۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل تبادار و معاونان استانداری و مدیران استان فارس صبح امروز شنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدا با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، آرامش، امنیت سرافرازی و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح بین المللی را مدیون خون شهدا دانست و تاکید کرد: حضور در گلزار شهدا تجدید پیمان کارگزاران نظام و آحاد جامعه با آرمان‌ های این عزیزان است.

تبادار با تاکید بر اینکه در هر فرصتی باید برای تجدید عهد با شهدا در گلزار شهدا حاضر شویم، گفت: مسئولان باید به دور از شعار به این واقعیت بپردازند که هر آنچه امروز داریم مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگری‌ های جانبازان است.

استاندار فارس اعلام کرد: یک هزار و ۳۲۳ طرح همزمان با هفته دولت امسال در این استان با اعتبار ۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

تبادار روز گذشته در نخستین روز از هفته دولت نیز به شهرستان سپیدان سفر کرد که در این سفر ۱۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» رییس جمهوری و نخست وزیر وقت در انفجار دفتر نخست وزیری، هفته دولت نام دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار