خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصلحی در قم:

دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: دشمن با نفوذ خود درصدد تمام کردن کار انقلاب است، ولی هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۸۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی جمعه شب در شانزدهمین یادواره 100 شهید منطقه مسجد جامع قم اظهار داشت: دشمنان در طی سال های پیروزی انقلاب تاکنون توطئه های بسیاری را طراحی کرده که از آن جمله می توان به هشت سال جنگ تحمیلی و به خاک و خون کشیدن 17هزار تن در ترور ذکر کرد و تحریم های اقتصادی نیز در این چهار دهه همواره وجود داشته و اتفاق جدیدی نیست.
وی با اشاره به این که دشمن بعد از 40 سال توطئه به یک جمع بندی رسیده و به دنبال رفع عیب ها و نقص های گذشته خود است، گفت: نکته قابل تامل در توطئه های طراحی شده از سوی دشمن این است که با نفوذ خود درصدد تمام کردن کار انقلاب است، ولی هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
مصلحی افزود: مراحل شکل گیری و تکامل یک امت با یک انسان متفاوت است و بر اساس فرموده خدا در قرآن یک شخص وقتی به چهل سالگی می رسد با تجربه هایی که بدست آورده یک زندگی کامل دارد، اما وقتی صحبت از یک امت آن هم امتی که در مقابل آن دنیای کفر و استکبار با همه هستی خود ایستاده، قضیه متفاوت می شود.
وی با بیان این که دشمن نمی گذارد به راحتی به اهدافمان برسیم و به سمت جلو حرکت کنیم، افزود: هر کدام از توطئه هایی که تاکنون بر علیه انقلاب برنامه ریزی شده، برای نابودی یک نظام سیاسی قوی و کهن کافی است، اما نتوانستند ضربه ای به نظام اسلامی وارد کنند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی برغم سپری کردن 40 سال از عمر خود هنوز نوپاست، از این رو نباید فکر کنیم در این مدت همه مشکل های کشور حل شده باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار