جلسه جمع بندی و آسیب شناسی برنامه مشاوره و انتخاب رشته کنکور ۹۷ با حضور اساتید شرکت کننده در برنامه میز مشاوره و همچنین سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار گردید
کد خبر: ۹۰۵۰۰۱۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

برگزاری جلسه جمع بندی و آسیب شناسی مشاوره و انتخاب رشته کنکور ۹۷ با حضور سردار نظری

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در ابتدای جلسه جمع بندی و آسیب شناسی برنامه مشاوره، دکتر بذرافشان مسئول سازمان ضمن خیر مقدم به اساتید توضیحاتی در خصوص برنامه میز مشاوره در مساجد منتخب مشهد و شهرستان‌ها و نیز آمار اساتید و دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه ارائه کرد.

سپس دکتر جباری مسئول کمیته میز مشاوره گزارشی در خصوص عملکرد اساتید و مساجد و همچنین آمار اساتید شرکت کننده و نیز مساجدی در سال ۹۶ و ۹۷ در این طرح همکاری نموده بودند دادند.

در ادامه اساتید حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص نقاط ضعف و قوت برگزاری برنامه مشاوره انتخاب رشته در مساجد پرداختند.

در این جلسه حاج آقا جعفری مسئول بسیج دانش آموزی استان ضمن تشکر و قدرانی از بسیج اساتید توضیحاتی در خصوص برنامه و نوع اطلاع رسانی به دانش آموزان دادند و نیز به نقش و کارکرد مسجد تاکید کردند و اینکه مسجد باید در بعد علمی تقویت گردد که هم هدایت تحصیلی و هم هدایت معنوی در کنار هم انجام گیرد.

در ادامه سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از کارهای بسیج ارائه خدمات مختلف به جامعه می‌باشد یکی از آن خدمات علمی است و همچنین تربیت در دل خدمات نیز منتقل گرددو اینکه در موضوعات علمی اثر تربیتی در نظر گرفته شود.

بسیج اساتید می تواند مانند بسیج جامعه پزشکی گروه‌های جهادی داشته باشد که در طول سال تحصیلی از لحاظ علمی به جامعه خدمت کند و اساتید راهنما خصوصا در آخر سال تحصیلی برای دانش آموزان و خانواده‌شان در مرحله ورود به دانشگاه تاثیرگذاری خوبی داشته باشند و در پایان از اساتید شرکت کننده در برنامه میز مشاوره تقدیر و قدرانی بعمل آمد.

ارسال نظرات