خبرهای داغ:
آیت الله طهماسبی با بیان اینکه قيمت خودرو ناعادلانه است،مطرح کرد:دو شرکت خودرو سازی سايپا و ايران خودرو  باید به بخش خصوصی واگذار شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۱۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزار بسيج از گلپايگان؛آیت الله سید علی طهماسبی در نماز جمعه اين هفته گلپایگان که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خودروهایی مانند پراید متعلق به طبقات ضعیف جامعه است، اظهار کرد: چه بلایی سر خودرو آورده شده که یکی از ضروریات زندگی مردم است؟

خطيب جمعه گلپایگان با  اشاره به حجم بالاي توليد خودرو و اعلام زمان تحویل خودرو  در سال آتی  به مردم، از عملكرد احتكاري شركت هاي خودروساز انتقاد كرد.

وی با بيان اینکه مدیران این دو شرکت خودروسازی کشور اعلام کردند قیمت شورای رقابت با قیمت کف بازار یکی است گفت: آیا غیر از این است که شما  با احتکار توليدات، قیمت کف بازار را مشخص کردید؟

آیت الله طهماسبی با بیان اینکه ظلم  در حق مردم است که خودرو با قیمت بیش از 20 میلیون تومان به مردم واگذار شود، مطرح کرد: این دو شرکت خودرو سازی باید به بخش خصوصی واگذار شود.

امام جمعه گلپایگان در ادامه تاکید کرد: خیلی از مدیران این دو شرکت خودرو سازی نیز باید محاکمه شوند.

وی همچنان به لزوم خصوصی سازی دو باشگاه فوتبال پایتخت ( پرسپولیس و استقلال) اشاره و خاطرنشان کرد: با تو.جه به اينكه این باشگاه ها هزینه های سنگینی را به دولت تحمیل می کنند. با فروش این دو باشگاه برای دولت درآمد زایی نیز می شود .

آیت الله طهماسبی با اشاره به اینکه برخی برای خصوصی سازی این قسمت ها ، تعلل می کنند، بیان کرد: واگذاری دو شرکت خودرو سازی به بخش خصوصی، می تواند در کشور و حتی با خودروهای خارجی رقابت ایجاد کند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب ارزش هاست، عنوان کرد: اگر ارزش ها را از انقلاب ما جدا کنند انقلاب ما ارزشی نخواهد داشت.

وی افزود: ما نباید به اسم جمهوری اسلامی قناعت کنیم و باید پیرو ارزش هایی که امامين انقلاب برای ما ترسیم کرده اند باشیم.

 

ارسال نظرات