همزمان با هفته دولت؛

131 مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 131 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه حدود دو میلیارد و 245 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی با حضور حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در چهار شهریور برگزار می شود.   

وی با اعلام اینکه از این تعداد 75 واحد مسکونی مربوط به مددجویان ساکن در روستاهاست، افزود: برای ساخت 75 واحد مسکن مددجویان روستایی یک میلیارد و 125 میلیون تومان و برای خرید و ساخت 56 واحد مسکن مددجویان شهری یک میلیارد و 120 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان هزینه شده است.      

کلامی با اشاره به اینکه تامین سرپناه برای مددجویان یكی از اولویت های مهم كمیته امداد است، بیان کرد: طرح رضوان با هدف كمك به تامین مسكن مددجویان تحت حمایت توسط این نهاد اجرا می شود.                

مدیرکل کمیته امداد  آذربایجان شرقی عنوان کرد: خیران استان آذربایجان شرقی در سال 96 هفت میلیارد و 318 میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان کمک کردند.                                               

وی افزود: 653 واحد مسکونی در سال گذشته برای خانوارهای شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی خرید و یا ساخته‌شده است.    

                                                                             

ارسال نظرات
آخرین اخبار