مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود :
حجت الاسلام محبعلی احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود ،در راستای فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت:واقعه غدیر چون نگینی در تاریخ اسلام می درخشد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ محبعلی احدی گفت:انسان های الهی و معنوی در طول حیاتشان منشا خیر وبرکات فراوانی میشوند ،لحظه لحظه حیاتشان در میان امت دارای اهمیت و ویژگیهای خاصی برخوردار است.

رسول مکرم اسلام نیز بس مقامی شگرف و والایی دارد که نه تنها کلامش بلکه فعل و تقریر آن بزرگوار بن به صریح نص آیات قرآن کریم از هرگونه هوا و هوس عاری است ومتصل به سرچشمه زلال وحی الهی میباشد .وبرای آحاد امت اسلامی حجتی بی دلیل است وشاه راه هدایت برای عالمیان است .

ومقاطع خاصی که در زندگی آن سرور عالمیان اتفاق افتاده و از جهات گوناگون دارای اهمیت و ویژگی بالایی بر خوردار است از بارزترین آنها میتوان به واقعه غعدیر خم اشاره کرد که چنان اهمیت والایی از ابعاد مختلف واز جهات متفاوت برخوردار است که چون نگینی در تاریخ اسلام می درخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود:وآن چنان از استحکامی از نظر سند و اطمینان از اصل وقوع آن دارا می باشد که کمتر مقطع تاریخی را میتوان در جهان اسلام یافت که کثرت راویان و اعتماد بزر گان نظیر این رویداد مهم را داشته.

ارسال نظرات