مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد

بهره برداری از 63 طرح گازرسانی روستایی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از بهره برداری 63 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن 3049خانوار با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۴۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به طرح های گاز رسانی در هفته دولت در سال 97 اظهار داشت: 63 روستا در مناطق محروم و دور افتاده استان آذربایجان شرقی تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

وی افزود: همزمان با آغاز هفته دولت 63روستا با جمعیتی بالغ بر 3049 خانوار  تحت پوشش گازطبیعی قرار خواهند گرفت که این طرح ها با هزینه بالغ بر182 میلیارد  ریال به بهره برداری خواهد رسید.

رهنمای توحیدی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دولت از ساختمان اداری و پست امداد آبش احمد و ساختمان شماره  دو ملکان با اعتباری بالغ بر 16میلیار ریال بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گازا ستان همچنین از افتتاح دو ایستگاه CGS با هزینه بالغ بر90میلیارد ریال خبر داد و گفت: افزایش خدمات رسانی به مردم وارتقاء کیفیت آن و نیزتداوم پروژه های باقی مانده در دستور کار قراردارد و تلاش می کنیم تا با مدیریت هزینه های جاری رعایت اصل صرفه جویی و وصول مطالبات معوقه اهداف شرکت را تحقق بخشیم.

وی  همچنین از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم گازرسانی به 80 واحد صنعتی با حجم 40 هزار متر مکعب گاز در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی در پایان با اشاره به شتاب گیری برنامه های توسعه گازرسانی در مناطق محروم روستایی گفت: با اتمام طرح های گاز رسانی روستایی در حال اجرا سطح برخورداری خانوار بهره مندی روستایی استان به 97 درصد خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار