خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۲۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان با اشاره به ارائه آموزش‌های شهروندی با مردم در حوزه فضای سبز اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده و آموزش‌های مختلفی در خصوص بخش‌های مختلف فضای سبز ارائه می‌شود که این آموزش‌ها هم جنبه تخصصی گیاهان دارد و هم مباحث شهروندی را شامل می‌شود.
وی کاشت و پرورش قارچ، فضای سبز عمودی، گل‌های فصلی، آشنایی با آفات و آسیب‌های گیاهان آپارتمانی و... را از عناوین این دوره‌ها دانست و افزود: ۱۵ عنوان دوره آموزشی برای مردم پیش‌بینی شده و اولویت ما آموزش فرهنگ شهروندی با اولویت حفظ و نگهداری فضای سبز شهری است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از نیمه اول شهریورماه ثبت‌نام اینترنتی از شهروندان برای این دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد اظهار کرد: این دوره‌ها برای مردم رایگان است و از برخی از این دوره‌ها حتی مردم می‌توانند درآمدزایی نیز داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته نیز دوره‌های آموزش شهروندی در عناوین مختلفی برای مردم برگزار شد گفت: خوشبختانه با گسترش اقدامات فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش به مردم شاهد مشارکت بیشتری از مردم در حفظ و نگهداری فضای سبز هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار