خبرهای داغ:
محمد رضایی
یادواره ی شهدای کارگر و ۱۱۰ تن از شهدای پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی (ره) در دبستان آسیه شهرستان کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۴۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ حجت الاسلام‌ والمسلمین وافی در مراسم یادواره 110 شهید پایگاه آیت الله سعیدی با اشاره به آیه( 4 سوره صف) اظهار داشت: این آیه در زمان‌جنگ و در جبهه های جنگ توسّط رزمندگان ما بطور مستمر خوانده می شد و این آیه : شریفه 5 دستور العمل مهمّ را شامل می شود.

وی افزود : آغاز این آیه : شریفه اشاره به انسان‌های با اخلاص دارد که فقط برای خدا و با یاد خدا کار می کنند و ادامه   آیه   شریفه اشاره به حُبّ و عشق و شوق در راه خدا دارد .

وافی با بیان اینکه جوانان ما در دوران 8 سال دفاع مقدّس شجاعانه و با اخلاص جنگیدند خاطر نشان کرد : رزمندگان ما در جبهه های جنگ نان خشک  استفاده می کردند و در این شرایط سخت فقط عشق   بود که آن ها ما را در این شرایط دشوار سرپا نگه می داشت.

استاد حوزه و دانشگاه  افزود : برخی جوانان امروز ما از امکانات زیادی برخوردارند و در شرایط خوبی به‌ سر می برند امّا متاسفانه روحیه   انقلابی گری در بین آن ها کمرنگ  شده  در حالی که  باید جوانان  شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند .

وی ادامه داد  : باید همواره در راه حقّ اتّحاد داشته باشیم و از جناح بندیها و اختلاف پراکنیها دوری کنیم تا جوانان مسیر موفقیّت برایشان هموار شود.

وافی همچنین اشاره ای به اردوهای جهادی راهیان نور کردو   خاطر نشان کرد : راهیان نور ثابت کرد که اگر شرایط معنوی جامعه فراهم باشد و به گونه ای مطلوب باشد جوان ما مسیر درست خود را پیدا می کند.

وی در ادامه سخنانش اشاره ای به شرایط سخت رزمندگان و مجروحان در زمان‌ 8 سال دفاع مقدّس کرد و اظهار داشت : گاهی اوقات آنقدر امکانات برای رسیدگی به مجروحان در دسترس نبود که حتّی رزمندگان ما از در اختیار داشتن امکانات درمانی ساده و حتّی یک آمبولانس هم بی بهره بودند.

استاد حوزه و دانشگاه در خصوص پیشرفت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها افزود : دوران 8 سال دفاع مقدّس با تمامی سختی‌هایی که داشت  باعث شد کشور  روز به روز قوی تر شود و بتواند در تمامی امور روی پای خودش بایستد و از نظر نظامی و دفاعی پیشرفت چشمگیری داشته باشد  و ما امروز در کشور ایران شاهد قدرت دفاعی بالا و قوی در سطح خاورمیانه هستیم.

وافی در پایان تاکیدکرد : دشمنان نظام مقدّس جمهوری اسلامی همواره این نظام را تحت فشارها و جنگ های متعدّدی قرار داده و از هر طریقی سعی و تلاش بر تضعیف این نظام داشته اند ولی ما باید هوشیار باشیم و در جنگ های روانی و اقتصادی و در این فشارها و تحری‌های سنگین و سخت امید خود را از دست ندهیم و همچنان استقامت و ایستادگی کنیم و مطمئن باشیم پیروزی نهایی از آن ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها