پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی جان باختن تعدادی از حافظان طبیعت در مریوان

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پی حادثه دردناک آتش سوزی جنگل های مریوان که در آن 4 نفر از حافظان طبیعت جان باختند، پیام تسلیت صادر کرد .
کد خبر: ۹۰۵۰۱۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی جان باختن تعدادی از حافظان طبیعت در مریوان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از حافظان محیط زیست مریوان در حادثه آتش سوزی جنگلهای مریوان، پیام تسلیتی را صادر نمود.


متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
" انالله و انا الیه راجعون "


خبر درگذشت و جان باختن 4 نفر از شهروندان مریوانی در اثر آتش سوزی جنگل های مریوان مایه حزن و اندوه بسیار اینجانب و تمامی مردم دلسوز استان کردستان شد.


آنچه روشن است اینست که فداکاری باید از درون انسان نشأت بگیرد که بتواند به مرحله عمل برسد. از خود گذشتگی، ایثار، جان نثاری به بهای قربانی نمودن جان خود همت و اراده ای بس عظیم می خواهد که هر کسی توان آن را ندارد.


بدین وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان حادثه ی آتش سوزی مریوان و آرزوی صبوری برای خانواده های آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه، قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نمایم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی
 
فرمانده سپاه بیت المقدس و قرار گاه استانی شهید شهرامفر کردستان

 


گفتنی است؛ بخشی از جنگل های روستاهای سلسی و پیله در شهرستان مریوان که روز پنجشنبه دچار آتش سوزی شده بود مجددا شعله ور شد و این حادثه منجر به فوت چهار تن از حافظان طبیعت شده است.

این افراد ساعاتی پس از شروع مجدد آتش سوزی، با تغییر جهت وزش باد و محصور در حلقه محاصره،  2 نفر از فعالان محیط زیست و 2 نفر از پرسنل اطفای حریق در اثر شدت آتش جان خود را از دست می دهند.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار