مسئول سازمان بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اصناف نقش تاثیرگذاری در حمایت از کالاهای ایرانی دارند

مسئول سازمان بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راه شکست دشمن و جنگ اقتصادی و روانی آنها حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توان داخلی است.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۹۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی که بنام روز قشر بسیج  اصناف  نامگذاری شده است همایش نقش اصناف بازاریان، تجار و فعالان اقتصادی در حمایت از کالاهای ایرانی در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: اصناف و تجار اولین گروهی بودند که به ندای حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب پاسخ دادند و همواره بازاریان و تجار مومن و متدین و انقلابی بودند و طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش اساسی داشتند.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای بیش از هفت سال است که عنوانهای سال را به مباحث اقتصادی نامگذاری کرده اند، چرا که دشمن بر روی این بخشتمرکز کرده است افزود: در شرایط فعلی برای خنثی سازی جنگ اقتصادی دشمن توجه به این شعارها در الویت اصلی همه ما باید قرار گیرد .

سرهنگ بخته ای  با اشاره به این نکته که متاسفانه به مباحث اقتصادی آنگونه که  باید و شاید و به آن پرداخته نشده است، بیان کرد: شعارهایی مانند اقتصاد مقاومتی، اقدام  و عمل، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ، که اگر به این شعارها از جمله حمایت از کالای ایرانی  توجه ویژه شود می تواندبسیاری از مشکلات را حل کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم  از تولید کننده داخلی حمایت کنیم و جلوی قاچاق را بگیریم.

این مسئول وظیفه تولید کنندگان را تولید کالاهای با کیفیت عنوان و ادامه داد: مردم نقش اصلی را بر عهده دارند که خرید کالاهای داخلی یکی از  وظایف است.

بخته ای در پایان خاطر نشان کرد: راه شکست دشمن و جنگ اقتصادی و روانی آنها حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توان داخلی است ؛حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کارگر ایرانی که برادر و خواهر ما هستند،حمایت از کالای ایرانی یعنی عزت نفس ایرانی .

ارسال نظرات