تجلیل از برگزیدگان فضای مجازی در جشنواره هُدهُد

برگزیدگان کمیسیون فضای مجازی بیست ویکمین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استانها در بام ایران تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۱۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.   

در جلسه کمیسیون مربوط به فضای مجازی جشنواره بیست و یکم، بعد از سخنرانی دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیسیون و نیز قرائت بیانیه هیئت داوران، اسامی نفرات و آثار برگزیده مراکز اعلام شد.

بر این اساس در بخش کاریکاتور، احمدرضا سهرابی از مرکز فارس برای اثر «تولیدکننده داخلی» رتبه نخست را به دست آورد و در بخش موشن‌گرافیک هم علی محمد خانیکی از مرکز خراسان رضوی برای اثر «انتخاب با خودمونه» حائز رتبه نخست شد؛ در این بخش محمد احسان خرامید از مرکز کیش برای اثر «پیامک» و قاسم خسروی از مرکز سیستان و بلوچستان برای اثر «نیمروز سیستان» رتبه دوم را به دست آوردند.

در بخش پوستر، فاطمه نیستانی از مرکز خراسان شمالی برای اثر «طبس» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و رتبه اول بخش دابسمش و دوبله نیز به وحید حکمت‌پناه از مرکز چهارمحال و بختیاری برای اثر «شکلات تلخ» اختصاص یافت.

در بخش مستند، عباس تورج‌فر از مرکز قزوین حائز رتبه نخست برای اثر «نامه‌ای به خط گریه» شد و مهدی حیدری از آذربایجان غربی و جواد هادی مقدم از مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای آثار «گلین» و «منفی 29 درجه» رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

حسین مظلوم از مرکز سیستان و بلوچستان با اثری به نام «تالاسمی» رتبه نخست بخش انیمیشن را به دست آورد و رتبه دوم هم به مهدی شاد از مرکز همدان برای اثری به نام «آقای او» رسید.

در بخش کلیپ تصویری هم حمزه کردشاکری از مرکز گلستان برای اثر «نماز» حائز رتبه نخست شد و در بخش نماهنگ نیز دو اثر رتبه نخست را به خود اختصاص دادند؛ این دو اثر «کلک خیال» ساخته مجید سلیمی از مرکز کیش و «گره عشق» ساخته جمال اسکویی از مرکز چهارمحال و بختیاری بودند.

در بخش عکس‌نوشت، سولماز باران‌دوست از مرکز گیلان برای اثر «مد روز محله ما» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و علی خورشیدسوار از مرکز فارس هم در بخش نوآوری برای اثر «تلویزیون اجتماعی» حائز رتبه نخست شد.

در بخش وب‌سایت، سید امیررضا منافی از مرکز فارس و محمد رضازاده از مرکز خوزستان رتبه نخست را به خود اختصاص دادند و در بخش سروش هم مجتبی علی‌بخشی از یزد و سید مجید زنجانی از اصفهان، حازئ رتبه نخست شدند.

هیئت داوران کمیسیون فضای مجازی در بخش جنبی هم هشت اثر را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش شعار سال، کاریکاتوری از سید مهدی نوایی از مرکز زنجان با عنوان «همت منهای نفت»، در بخش دفاع مقدس، موشن‌گرافیک «گنجینه» اثر مالک کرمی از مرکز خوزستان، در بخش محیط زیست  و بحران آب، مستند «نمک بر زخم شرف» کاری از مجید حسن‌زاده از مرکز آذربایجان شرقی و در بخش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موشن‌گرافیک «روایت اقتدار» اثر جواد بابایی از مرکز سمنان شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین پوستر «شهید مدافع حرم» کاری از محمد تقی آقایی از مرکز قم در بخش شهدای مدافع حرم، موشن‌گرافیک «سروش» کاری از رضا فرهادی از مرکز البرز در بخش دستاوردها، نماهنگ «ماهان و جوبار» کاری از حسن سعیدی از مرکز کرمان در بخش بهداشت و سلامت و انیمیشن «قطار» ساخته علی نانواباشی از مرکز خراسان جنوبی در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز توسط هیئت داوران تقدیر شدند.

ارسال نظرات