خبرهای داغ:

سخنرانی دانشجویان خراسان شمالی پیش از خطبه های نمازجمعه

دبیر شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: به جای غش کردن برای معاهدات بین المللی یا بهتر است بگوییم آمریکایی، مثل FATF که باعث خود تحریمی داخل کشور می‌شود به ظرفیت و توان جوانان داخلی اهمیت بدهید.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۸۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد معزی فر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد گفت: امروز رهبر انقلاب به عنوان دقیق‌ترین دیدبان نظام، حرف از جنگ اقتصادی می‌زند؛ البته نه امروز، ده سال است که ایشان عرصه فعالیت و کار و تلاش و مجاهدت و مبارزه را عرصه‌ اقتصادی می‌داند و تمام هشدار‌های لازم را داده اند

معزی فر ادامه داد: وقتی حرف از جنگ اقتصادی زده می‌شود یعنی یک دشمنی وجود دارد که اتاق عملیاتش در جنگ نظامی، امنیتی و فرهنگی و سیاسی شکست خورده، البته آسیب‌هایی زده، اما مغلوب شده است؛ لذا به فشار آوردن مستقیم به مردم روی آورده است. دشمن سعی دارد فشار اقتصادی بیاورد و با القای این که بن بست وجود دارد مردم را ناامید کنند تا از نظام فاصله بگیرند و نارضایتی ایجاد کنند. البته حرف ما این نیست که مشکلات وجود ندارد، ادامه عرض خواهم کرد که بحث ما این است که صرفا با بیان مشکل چیزی حل نمی‌شود.
وی در ادامه دلیل وجود مشکلات اقتصادی را برشمرد و افزود: تحریم علت اصلی مشکلات اقتصادی نیست، تحریم دست می‌گذارد روی نقاط ضعفمان، روی زخم هایمان و فشار می‌آورد. مسئله‌ اصلی این است که اقتصاد ما آسیب پذیر است، خب اگر اقتصاد تقویت شود تحریم‌ها دیگر اثری نخواهد گذاشت.

لازم به ذکر است، همزمان با این برنامه، امین ریحانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد، صادق شاکری، مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی بجنورد و ابوالفضل اصغری راد، دانشجوی فعال سیاسی به ترتیب در سه شهرستان اسفراین، آشخانه و جاجرم در جمع مردم حاضر شده و به ایراد سخنرانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار