خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان

وظیفه امروز ما ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران است

مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شیروان با حضور خانواده های ایثارگران، شهدا، آزادگان و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۸۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شیروان با حضور خانواده های ایثارگران، شهدا، آزادگان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان گفت: رزمندگان، جانبازان، شهدا و آزادگان ما برای حفظ حجاب و دفاع از کشور به جبهه ها رفتند و وظیفه ما امروز ادامه دادن راه این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: آرامش و امنیت میهن اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با اراده قوی خود در دوران سخت اسارت در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند.

سید عابس حسینی مدیر کل بنیاد شهید استان در ادامه مراسم بیان کرد: ملت ایران در اوج تنهایی و تحریم و مشکلات فراوان وارد جنگ تحمیلی شد اما با رشادت های همین رزمندگان، آزادگان، جانبازان وشهدا پیروز جنگ ما شدیم. آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

سید عابس حسینی  گفت: نباید مشکلات ما را از حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب دور کند و قطعا دفاع از انقلاب اسلامی را تا پای جان ادامه خواهیم داد.

و در پایان بیان کرد: ایثارگران ما طلبکار دولت و انقلاب نیستند چرا که بسیجی وار و داوطلبانه به جبهه ها رفتند، اما مسئولین عزیزنگاه ویژه تری نسبت به خانواده های ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها