فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها در پایگاه‌های بسیج نیز به صورت خودجوش ایجاد شود و اگر اینگونه نباشد بسیج دچار رکود می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۳۴۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در چهارمین دوره آموزشی یاوران ولایت با حضور ۲۵۰ نفر از فرماندهان جدید پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مدارس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های خودجوش باید ظرفیت‌ها در پایگاه‌های بسیج نیز به صورت خودجوش ایجاد شود و اگر اینگونه نباشد بسیج دچار رکود می‌شود.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مدرسه و اطراف آن بهره برد و در گام‌های بعدی ارتباط میان پایگاه‌های محلات و مدارس را برقرار کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه فعالیت‌های خودجوش باعث پویایی بسیج می‌شود گفت: فعالیت فکری و عملی در بسیج باید به صورت خودجوش انجام شود و این موضوع دارای اهمیت است.

وی بر فراهم کردن امکانات توسط مسئولان سپاه برای فعالیت‌های بسیجیان تاکید کرد و خواستار برگزاری مراسم معارفه فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مدارس طی مراسم رسمی شد.

در چهارمین دوره آموزشی یاوران ولایت ۲۵۰ نفر از فرماندهان جدید پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مدارس مشهد آموزش‌ها و مهارت‌های تشکیلاتی را فرا گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها