سردار غیب پرور در پاسخ به درخواست دیروز رییس جمهور که " دولت را تنها نگذارید " گفت: شما اگر بخواهید تنها نیستید، راه را باز کنید ظرفیت بسیج در اختیار شماست
کد خبر: ۹۰۵۰۳۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار غلامحسین غیب‌پرور  در مراسم اجلاسیه شهدای اصناف و کارمندان استان البرز که پیش از ظهر امروز در مسجد امام صادق(ع) کوی کارمندان شمالی کرج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه شهدا در مسجد در راستای تحقق شعار مسجدمحوری است.

راه را باز كنید شما تنها نیستید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست/ بسیج همواره آماده همكاری و كمك به دولت بوده است

وی با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم، افزود: رهبری انقلاب کشتی را در این دریای متلاطم هدایت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما از شهدا درس ایثار و اخلاق و ایستادگی می‌گیریم، بیان کرد: خداوند خواست که شهدای دفاع مقدس به شهدای مدافع حرم پیوند بخورند و در دفاع مقدس اتفاقاتی افتاد که در عالم نه قابل گفتن و نه قابل کشف شدن است و ایستادگی جوانان که پای دینشان کوتاه نیامدند و از سختی و مشقت و ناملایمات هراس نداشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه در سازمان بسیج با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره و اجلاسیه شهدا این است که دینداری مکتب شهدا را بیاموزیم،گفت: اگر خوب در این مکتب تلمذ کنیم در پایداری از انقلاب محکم و با اقتدار ایستاده‌ایم.

غیب‌پرور با بیان اینکه ما پیرو مکتب حضرت امام حسین(ع) هستیم که مکتب آن ایستادگی بود گفت: امروز این افتخار را داریم که خود را شیعه حسین بنامیم.

وی با بیان اینکه مشکلات بر مردم ما فزونی یافته است عنوان کرد: بحث این نیست که در مورد مشکلات حرفی زده نشود اما فرق است بین پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و مطالبه، ما پای انقلاب و اسلام ایستاده‌ایم چرا که از بن دل باور داریم که این انقلاب میراث حسین بن علی(ع) است و این انقلاب ادامه نهضت حسین(ع) است و این خط سرخ شریعه‌ای از عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه این تکلیف ما نسبت به اصل نظام و انقلاب و رهبری و راه شهیدان است، عنوان کرد: ما رهبری را نایب امام عصر(عج) می‌دانیم نه فقط در گفتار بلکه از روی باورهای اعتقادی؛ ایشان را سکاندار انقلاب می‌دانیم و امروز بیرق اسلام در دست ایشان است و رهبری انقلاب عمود راستین  انقلاب اسلامی است و دشمن می‌خواهد این عمود را بکشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن می‌خواهد رکن رکین انقلاب نباشد، متذکر شد: ما در اصل و نگهداری انقلاب و اسلام و پاسداری از خون مطهر شهیدان لحظه‌ای تردید نکرده و به فضل خدای بزرگ در آینده هم شکی به خود راه نمی‌دهیم اما از مسند حق زبان مطالبه داریم؛ شاید حریت شهیدان ما را به سخن گفتن وا می‌دارد و سخن از روی خیرخواهی.

سردار غیب پرور با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهور مبنی بر اینکه "دولت را تنها نگذارید" گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون های مختلف اعلام کرده ایم ولی پاسخی دریافت نکرده ایم!

غیب‌پرور با بیان اینکه بسیج صنعت و بسیج کارگری برای شما فرصت است، بیان کرد: بسیج اصناف برای شما ظرفیت است و بسیج کشاورزی و بسیج جامعه پزشکی فرصت  است و فرهیختگان بسیج اساتید کشور در خدمت شما هستند، راه را باز کنید بعد ببینید که چه اتفاقات خوب و مبارکی خواهد افتاد، مشکل این است که نگاه سیاسی حاکم است.

وی با بیان اینکه بسیج نسخه بی‌بدیل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بسیج نسخه شفابخش در تنگناها و بن بست‌شکن است.

وی در ادامه ضمن تشکر از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه گفت: در دو هفته گذشته بسیج به موضوع احتکار کالاهای اساسی ورود کرده و همه نتایج آن را دیدند اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان باید تا رسیدن کالاهای احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.


سردار غیب پرور در پایان ضمن داعشی خواندن احتکار کنندگان افزود: کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمی کنند ولی در مقابل اصناف و بازاریان ما غیرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامی و کمک به دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها