غلامعلی ابوحمزه وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات موجود بر عهده دولت و شخص رییس جمهور است،بیان داشت:وظایف رهبری و رئیس جمهوری را باید بخوانید و این دو را قاطی نکنید.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۳۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  غلامعلی ابوحمزه قبل از ظهر امروز در همایش یاوران ولایت در شهرستان ریگان با بیان اینکه چیزی که الان به شدت ما به آن نیاز داریم بصیرت است،اظهار داشت:.بصیرت یعنی راه ،هدف و دشمن شناسی،اگر ما راه را خوب بشناسیم و اهداف دشمن را خوب بشناسیم قطعا آنها نخواهد توانست در کارشان موفق بشوند.اگر ما بصیرت لازم را نسبت به مسائل مختلف چه در مسائل سیاسی،فرهنگی، اقتصادی و بین الملل نداشته باشیم و توجه کامل نداشته باشیم گاهی در زمین دشمن بازی می کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد و گروه ها در زمین دشمن بازی می کنند ،افزود:بعضی ها فکر می کنند تنها راه حل مشکلات فقط رابطه با آمریکا است.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه بصیرت یعنی به موقع وبه اندازه عمل کردن،ادامه داد:همه باید توجه داشته باشند مهم ترین نکته ای که الان ما وشما به آن احتیاج داریم بصیرت است،اگر بصیرت باشد راه را گم نمی کنیم.

سردار ابوحمزه افزود:دقت کنیم جلوتر و عقب تر از امام جامعه عمل نکنیم.به موقع و به جا عمل کردن شامل همه ی قشرهای جامعه است،اگر بصیرت نباشد نمیتوان به هدف رسید.

وی در ادامه عنوان کرد:همه ی تلاش دشمنان برای این است که جامعه را از بصیرت دور کند ،یکی از اهداف اصلی که الان دشمن در بحث فشار اقتصادی بر مردم ایجاد می کنند برای این است که جمهوری اسلامی الگو و نمونه برای عالم نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شناسایی ۳۰ انبار کالای احتکاری در این استان و عنوان داشت:در برخی شهرستان های کوچک انبار های حتکار کالا کشف شده و قطعا احتکار کالا در ریگان هم هست باید پاسداران و بسیجیان انها را شناسایی کنند، اینها زالو صفتهایی هستند که دنبال مکیدن خون مردم هستند و خواست دشمن را انجام می دهند.

ابو حمزه با بیان اینکه دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام است،تصریح کرد:ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و ناامید کردن مردم نسبت به آینده و انقلاب از تلاش های دشمن است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات موجود بر عهده دولت و شخص رییس جمهور است،بیان داشت:وظایف رهبری و رئیس جمهوری را باید بخوانید و این دو را قاطی نکنید.

سردار ابوحمزه تاکید کرد:رفع مشکل گرانی ،تورم ، اشتغال، مسکن، ارز و سکه بر عهده رهبری نیست، اگر چنین بود دیگر به دولت و مجلس نیاز نبود،رهبری در راس نظام است.عدم کفایت بنی صدر را امام انجام نداد بلکه بر عهده مجلس شورای اسلامی بود.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد:ما به دنبال این هستیم که پایگاه های مقاومت بسیج پایگاه های خودکفا باشند.همه ی مشکلات قابل حل است،اینهایی که الان با آمریکا رابطه دارند وضعشان چه هست؟مگرشاه بیش از پنجاه سال در خدمت آمریکا نبود خب نتیجه اش چی شد.

ابوحمزه در پایان گفت: عربستانی ها اینقدر احمق اند،به تعبیر امام حسین(ع) اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید، اینها نه دین دارند و نه آزاده اند.آمریکایی ها رسما اعلام کردند دولتمردان عربستان گاو شیرده اند،رابطه با آمریکا و مذاکره با آن نتیجه اش این است.

ارسال نظرات