امام جمعه بهاباد در هشتمین یادواره شهدای روستای بهدان گفت : شهدا با درک صحیح از زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره) در راستای تحقق آرمان‌های اسلام، از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگاه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۵۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در هشتمین یادواره شهدای روستای بهدان که در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد به مسئله شهید وشهادت در اسلام اشاره کرد و اظهارداشت : به فرموده امام راحل شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون هستند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه شهدا زنده اند و رزق و روزی دارند و آنها به همه بشارت و مژده می دهند کسانی که به انها ملحق نشدند می گویند از دشمن نترسید صبر و شکیبایی و استقامت را همانند شهدا سرلوحه ی خودتان قرار دهید و خداوند اجر مومنان را ضایع نمی کند افزود : شهدا مانند آیه های قرآن مقدس و نورانی هستند.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت و شهامت شهدا، جانبازان و ایثارگران است، شهدا به انقلاب اقتدار و عظمت بخشیدند گفت : عظمت شهدا قابل وصف و بیان نیست و شهدا مایه سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.
خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز امنیت و آسایش کشور ما مدیون خون شهداست افزود : شهدا با گذشتن از جان خود انقلاب را بیمه کردند تا ما مردم در امنیت و آرامش باشیم .
امام جمعه بهاباد تصریح کرد : درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و حفاظت‌شده که همین امر سبب شکست تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شده است.
وی بابیان اینکه رزمندگان اسلام در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان‌برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده‌اند عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز بیشتر از هرزمانی آماده خدمت به انقلاب، مردم و جوابگوی تهاجمات دشمن هستند.
مداحی ومرثیه ثرائی توسط مداح اهل بیت هادی منصوری نژاد و نوحه خوانی توسط آقای غنی پور از دیگر برنامه های این مراسم بود .
هشتمین بادواره شهدای روستای بهدان بهاباد با حضور حجج اسلام سلیمانی و بشکانی امامان جمعه بافق و بهاباد، حجت الاسلام گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و فرمانده گردان امام حسین ع شهردار روحانیون و خانواده های معظم شاهد و مسئولان بافق و بهاباد و اقشارمختلف مردم در مسجد صاحب الزمان روستای بهدان برگزارشد.
روستای بهدان بهاباد در دوران دفاع مقدس 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

ارسال نظرات