سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با وجود همه مشکلاتی که موجود است، ماموریت های گسترده ای انجام میدهیم .
کد خبر: ۹۰۵۰۴۹۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار کرمی عنوان کرد: فعالیت های سپاه را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی و انقلابی انجام می‌دهیم .

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اقدامات صورت گرفته در زمینه علمی، آموزشی و فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و گفت: سالانه20 هزار برنامه فرهنگی توسط سپاه استان در قالب اعزام کاروان های راهیان نور، بازنمایی واقعه غدیر ، بازنمایی عملیات والفجر 8 ،برنامه های اردویی و زیارتی و سیاحتی ،یادواره های شهدا و... اجرا می‌شود .

سردار کرمی گفت: نمایش فصل شیدایی که از آن به عنوان یکی از پر مخاطب ترین نمایش های فرهنگی کشور یاد میشود، در زنجان در 12 شب برگزار گردید که با استقبال بی نظیر مردم زنجان رو به رو شد.

وی بناهای احداث شده توسط سپاه استان را بیش از 120 هزار متر مربع عنوان کرد .

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه اقدامات صورت گرفته در زمینه دفاعی را حضور رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در مناطق شمالغرب عنوان کرد و افزود این رزمندگان در طی 5/3 سال مداوم ماموریت خود را به بهترین وجه انجام دادند.

در پایان این جشنواره از برترین رده های سپاه در سال 96 با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد.

ارسال نظرات