سپیده سیفی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک:
همزمان با روز جهانی مساجد نشست بصیرتی باحضور نماینده ولی فقیه سپاه قرچک در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۹۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی عصر امروز به مناسبت هفته جهانی مسجد به همت حوزه بسیج حضرت زهرا(س) قرچک در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک درباره علت نامگذاری روز جهانی مساجد اظهار داشت: این نامگذاری در پی محکومیت به آتش کشیدن مسجدالاقصی به دست اسرائیل غاصب و با پیشنهاد ایران به اجلاس وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: امروزه دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی برنامه هایی برای سست نمودن اراده مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای عدم حضور در مساجد را دارد که ما باید در مقابل هجمه های دشمن بصیر بوده و آگاهانه مقابله کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک نیز ضمن تشریح وقایع کودتای ۲8مرداد افزود: دشمن همواره در زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی نقشه های فراوانی برای نابودی کشور داشته و دارد و هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد چرا که مصدق زخم خورده همین اعتماد بود.
وی در پایان تأکید کرد: به برکت وجود ولی فقیه نقشه های شوم دشمن همواره خنثی می شود و وجود ولی فقیه دژ محکمی برای جامعه اسلامی در برابر دشمنان خواهد بود./س.سیفی

ارسال نظرات