مسئول عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: دوره تربیت و تعالی ویژه سربازان وظیفه این ناحیه به مدت ۲۴ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
 سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی سربازان وظیفه، تعمیق معنویت هرچه بیشتر در این قشر مهم شاغل در مجموعه سپاه و بسیج می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به جامع بودن کلاس‌ها از لحاظ محتوا، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد که این کلاس‌ها در طی یک ماه و در روز‌های زوج به علاوه پنجشنبه هر هفته از ساعت ۷ الی ۸:۳۰ صبح برگزار شود.

مرادی همچنین در تشریح موضوعات کلاس‌ها افزود: اعتقادی، اخلاقی، احکام، سیاسی و بصیرتی، فضای مجازی، سبک زندگی و تربیتی و از همه مهم‌تر ازدواج و انتخاب همسر از جمله این موضوعات می‌باشد که از ظرفیت بهترین اساتید شهرستان استفاده می‌شود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان خاطر نشان کرد: در انتهای دوره نیز ضمن اهدای گواهی پایان دوره به هریک از سربازان وظیفه شرکت کننده، به افراد برتر دوره از لحاظ نظم و انضباط و همچنین توانمندی هدایایی اهدا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها