به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت شهیدان والامقام رجائی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، بهره برداری از ۱۰۰ پروژه شهرستان تربت حیدریه با حضور مسوولان محلی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۱۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در آیین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری افزود: برای بهره برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی رستمی افزود: مهمترین پروژه‌های در بخش‌های راه سازی، آب و فاضلاب روستایی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به بخش مرکزی و رخ هر کدام به تعداد ۲۶ و ۲۸ پروژه و به ترتیب با ۱۴۱ و ۷۶ میلیارد ریال اعتبار می‌باشد، گفت: کدکن و بایگ نیز به ترتیب ۱۲ و یک پروژه دارند که برای بهره برداری از آن‌ها به ترتیب ۱۲۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار تربت حیدریه نیز در معرفی پروژه‌های این نهاد خدماتی با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری در سه قالب هستند، گفت: بخش نخست پروژه‌های بازآفرینی که غالب آن‌ها خیابان سازی محلات حاشیه شهر است و در پنج محله رباط بالا، رباط پایین، ملکی، قاسم آباد و حیدرآباد می‌باشد و حدود ۴۰ هزار مترمربع از محل قیر‌های رایگان آسفالت شده یا می‌شوند که جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت این محلات بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

محمدصادق مجتهدی افزود: بخش دوم پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات دولتی و شامل سه پروژه کانال آب‌های سطحی بولوار مدرس، ادامه بولوار باهنر و اسکان موقت مسافران در پارک ثامن با صرف ۵۶ میلیارد ریال اعتبار است.

وی درپایان گفت: بخش سوم پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری و شامل احداث سرویس‌های بهداشتی پارک پیشکوه، پل مقابل دانشگاه پیام نور، اصلاح هندسی میدان دژبان، اصلاح هندسی سه راه ابوذر غفاری و اجرای ۳۰ مورد تعهدات مردمی در خصوص آسفالت معابر فرعی با صرف ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها